f=e="t وقتی که اوج نگاهت را کرانه نیست - بر بلندای کوه بیل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
"بر بلندای کوه بیل"

دیروز سفری کوتاه  به زادگاهم منطقه فامور و روستای پریشان داشتم .موقع برگشت هنوز در حال و هوای غمناک طبیعت از دست رفته دریاچه زیبای پریشان بسر می بردم که در سمت چپ جاده تابلویی نصب شده بر سر در ساختمانی توجهم راجلب کرد" پایگاه اورژانس115 ملا اره" .

ماشین را به آن سو هدایت کردم . نگه داشتم .پیاده شدم و به  سوی ساختمان رفتم .جوانی مؤدب که حراست ساختمان را به عهده داشت به استقبالم آمد .پس از سلام و احوالپرسی و معرفی خودم که از کدام روستا و طایفه هستم اوهم خودش را معرفی کرد .نامش ابوالفضل بود .از جزئیات کار پرسیدم و آقا ابوالفضل با آن صداقت خاص روستانشینان  تا جایی که اطلاع داشت راهنماییم نمود و اینکه بانی خیر آقای دکتر ...است و با جدّیت دنبال راه اندازی امور آن است. ووقتی اطلاعات بیشتری خواستم ازمن خواست با حاج علیرضاکه از قرار معلوم از مدیران برنامه های خیریه آقای دکتر است  تماس داشته باشم.ابوالفضل اجازه داد ساختمان را از نزدیک ببینم .کارهای بنّایی ساختمان تقریباً به اتمام رسیده ولی هنوز تجهیزات پزشکی در آن مستقر نشده است. پس از شناسایی من شماره حاج علیرضا را داد .امشب با حاج علیرضا تماس گرفتم که موفق نشدم امّا بعد  خود حاجی تماس گرفت ... پس از معرفی خودم وعرض ادب از فعالیتهای آقای دکتر و ساختمان اورژانس پرسیدم و حاجی لطف کرد و پاسخ داد و اینکه آقای دکتر در زمینه امور خیرو خصوصا موارد مرتبط با بهداشت ودرمان فعال است .از جمله در روستای نرگس زار فعالیتهای مهم درمانی دارند و اینکه یک دستگاه آمبولانس هم برای مواقع اورژانسی در آن روستا برای اهالی منطقه پیش بینی نموده اند. وجالبتر آنکه ظاهراً ایشان در سایر استانها هم فعالیتهای خیریّه دارند . در خصوص فعالیتهای خداپسندانه و انساندوستانه آقای دکتر مطالبی شنیده بودم  ومن جمله اینکه ایشان کمک های قابل توجهی به دانشجویان طایفه خود و بیماران نیازمند می کند .و باز جالبتر اینکه حاج علیرضا عنوان داشتند که آقای دکتر با تبلیغ برنامه هایش موافقت ندارد . به همین دلیل بنده نخواستم خلاف نظر جناب دکتر نامشان را که مایه افتخارمنطقه فامور ، شهرستان کازرون و استان فارس و بلکه ایران زمین است اینجا ذکر کنم .به امید اینکه همه آنهایی که خداوند به آنها نعمت دارایی را ارزانی داشته فرصت راغنیمت دانسته و با انجام کارهای نیک نام خود را جاودانه سازند.

 پایگاه اورژانسی که یکی از پزشکان نام دار طایفه جروق بنا نهاده است






تاریخ : شنبه 93/12/16 | 11:44 عصر | نویسنده : مهدی پریشانی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مینی ویکی نت