f=e="t یادداشتهای دوستان* نوشته کورش برزگر - بر بلندای کوه بیل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
"بر بلندای کوه بیل"

مطلب زیر را یکی از دوستان در رابطه با یادداشت "بچه های کوهستان " تنظیم کرده که خدمت عزیزان تقدیم می گردد:

بسم الله الرحمن الرحیم   

 امروزه زندگی در شهرهای بزرگ بسیار سخت ، پردردسر و خسته کننده شده است. 

مضافا اینکه کارمند اداره یا شرکتی باشید که ازتأمین حداقل پرداختها به پرسنل خود عاجز باشد.موارد فوق موجب می گردد شخص نشاط و شادابی را ازدست بدهد و رفته رفته افسرده شده وشانس بیاورد که دچار بیماریهای روانی نشود ...

چاره چیست! می دانیم که انسان برای ادامه زندگی نیاز به سلامتی روحی و جسمی دارد و در نتیجه باید به دنبال یافتن راهکاری باشد که هردو یعنی سلامتی روحی و جسمی را تامین نماید.ازطرفی این مهم را می بایست با توجه به بضاعت مالی خود ،با ارزانترین قیمت ممکن فراهم نماید.با کمی فکر وتحقیق می توان گفت که فرد با قرار دادن یک برنامه منظم ورزشی در طول هفته می تواند در جهت تامین سلامتی خود قدم های موثری بردارد.

حال اگر این ورزش ، رفتن به کوهستان در جوار دوستانی با صفا و صمیمی ویکرنگ باشد که در کنار آنها احساس امنیت نماید ودرلحظاتی که با آنهاست، دردها ومشکلات مادی و دیگر مسائل آزار دهنده  خود را فراموش کند، می تواند علاوه بر تأمین سلامتی جسمی اعم از کنترل نمودن عوارض گوناگون همچون چربی خون، قند خون و.. از نظر روحی نیز اثر مثبتی به انسان بدهد که حداقل برای چند روز با نشاط و روحیه باشد وبا یک انرژی مضاعفی با مشکلات پیش رو مبارزه نماید .

البته دوستانی که ما را در انجام برنامه کوهنوردی همراهی می کنند تک تک آنها از ابعاد مختلف شخصیتی با تجربه ، فهمیده ودارای کمالات گوناگون هستند وهمین همدلی و صمیمیت موجب می شود که حلاوت وشیرینی در کام دوستان ایجاد شود که با هیچ چیز نمی شود آن را عوض کرد.     

محمد جواد برزگر                      

ادامه دارد..http://raminnasery1.blogfa.com/

طبیعت روستای دیکانک کازرون - فارس

منبع :

http://raminnasery1.blogfa.com

 

طبیعت باغ ملک -استان خوزستان- بهار1393بهار 93 حوالی باغ ملک استان خوزستان






تاریخ : پنج شنبه 93/9/20 | 10:37 عصر | نویسنده : مهدی پریشانی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مینی ویکی نت