f=e="t در یک سالگی وبلاگم/منشور اخلاقی - بر بلندای کوه بیل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
"بر بلندای کوه بیل"

سلام دوستان  

دو روز از یک سالگی وب من گذشته. سعی کردم در حد توان مطالبی را که ممکنه فایده ای داشته باشن برا شما دوستان عزیزم  بزارم . البته می دونم که وبم متنوع نیست و ممکنه حوصله برخی دوستان روسر ببره . خب بخشیش طبیعیه و برا بخشی هم شاید دلیلایی داشته باشم که فعلا ترجیح می دم عنوان نکنم . به هرحال تو این مدت که همراه بودین از همتون سپاسگزارم و خصوصا اون دوستایی که نظر دادن و یا ایراداتو بهم گوشزد کردن و از همه مهمتر دوستایی که جزئیات تخصصی وب گردانی رو به یه آدم تازه کاری مثل من یاد دادن . از همکارام ،از بچه های کوهستان ، از دوستان دیار کازرون و  زادگاهم کوه بیل و پریشان

مدیریت پارسی و جوحاکم بر اون یه جو مذهبیه و تا حدود قابل توجهی اخلاق مدار که این مایه خوشوقتیه . اما متاسفانه افراط حاکم بر اون در خصوص نگاه غیر خودی به جناح اصلاح طلب از ضعفهای پر رنگ پارسی بلاگه .شاید تفکرشون این باشه که این مسیر خدمت به اسلام و انقلاب و نظامه . خب ما هم درکنارش حرفای خودمونو می زنیم و دیدگاهامونو مطرح می کنیم .اگرچه به هیچ عنوان براین باور نیستیم که حرف انقلاب و اسلام و نظام دقیقا همینه که ما میگیم و دیگران کلهم بر باطل!

البته نظرات و دیدگاهها در جمهوری اسلامی محترمه منتهی کاش رعایت می شد که این نگاهها آمیخته با توهین و مطالب خلاف ادب نباشه .مواجهه من  با این جور نگاهها یکی دوبار باعث شد که تصمیم بگیرم از پارسی برم منتهی به توصیه دوستان بزرگوارم چه از موافقان و چه از مخالفان منصرف شدم .

تو این مدت تجربیاتی کسب کردم و با محیط مجازی بیشتر دمخور شدم و آشنایی با دیدگاههای دیگران هم برام خیلی جالب بود .

برای ادامه فعالیت تو پارسی و خصوصا تو پارسی یار سعیم بر اینه که یه رویه رو که شامل چند آیتمه سر لوحه کارم قرار بدم :

1-  مطلبی که می نویسم مفید باشه

2-  تو مطالبم برا عقاید و شخصیتهای مورد احترام دیگران احترام قائل باشم .

3-  نگاه عالمانه و پروفسورانه به دوستان هم بحث نداشته باشم

4-  به مطالب مفید و باارزشی که از سایر دوستان ارائه میشه بها بدم وتشویق کنم

5-  به ایراداتی که بهم گوشزد میشه توجه کنم و در صورت وارد بودن ترتیب اثر بدم

6- اگه مخاطب من از مدار اخلاق خارج شد در وهله اول بهش تذکر بدم و در صورت تکرار راجع بهش تصمیم جدی بگیرم بدون اهانت

7- حتی الامکان تو بحثای غیر ضروری وارد نشم و حتی اگه احتمال بدم ورودم به یه بحث چالش ایجاد کنه اصلا وارد نشم

....

ضمناً در پایان از جناب مهندس فخری مدیر محترم پارسی بلاگ و همراهانشون که برای ایجاد این محیط زحمت کشیدن و تلاش دارن محیط مناسبی برای فعالیت های فرهنگی خصوصا جوونا فراهم کنن تشکر می کنم . باز هم از دوستان عزیزم که گاه گاهی با پیاماشون امیدوارم می کنن متشکر و سپاسگزارم .

قربون همه شما عزیزان

مهدی پریشانی

 

یک بغل گل نرگس از نرگس زار فامور کازرون (سواحل  پریشان)تقدیم همه شما عزیزان

گل نرگس






تاریخ : جمعه 94/9/6 | 8:23 صبح | نویسنده : مهدی پریشانی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مینی ویکی نت