f=e="t شادی ملت را احترام بگذاریم - بر بلندای کوه بیل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
"بر بلندای کوه بیل"

شعار تدبیر شیخ حسن روحانی بالاخره کارساز و نهایتا امروز توافق هسته ای حاصل شد .

 پس از سالها و ماهها و روزها و ساعتها و لحظه ها و ثانیه ها بالاخره دود سفید از دودکش ساختمان هتل کوبورگ بیرون زد   .مردان سیاسی ما انصافا زحمت کشیدند .درمصافی نابرابر، از جلو پنجه در پنجه با ابرقدرتهای جهان و از پشت آماج تهمت ها و زخم زبانهای عده ای خودی  ...

بگذریم :این که چه داده ایم و چه گرفته ایم را خدا عالم است و مابی خبر .امّا ایمان داریم که سرداران دیپلماسی ما تمامی تلاش خودرا در این رویارویی بکار بسته اند تا امانت دار خوبی برای مردمشان باشند.

ازحق نباید گذشت رهبری نظام نیز حمایتهای خوبی کردند و مخصوصاً این اواخر انصافاً سنگ تمام گذاشتند .الان که این مطالب را می نویسم فرزندانم همچون بسیاری از بچه های این مرزو بوم به خیابان رفته اند تادر جشن ملت سهیم باشند.

اما این جا یک حرف باقی می ماند .آن دوستان اقلیتی که این پیروزی دیپلماسی را بر نمی تابند لطفا کام مردم را تلخ نکنند .نظرشان محترم و شاید برخی انتقاداتشان هم بجا ولی به شادی مردم ونظر مردم احترام قائل باشند والسلام!

سرداران دیپلماسی برشما درود بی پایان باد!

 

و اشک شوق مردمی که خواستار زندگی درسایه امنیت و عدالت و عزت و رفاه هستند تا همیشه تاریخ این کشوربدرقه راهتان باد!

تاریخ این ملت گواه پایداری و استقامت شماست پس بر خود ببالید!

عکس سلفی

عکس سلفی عراقچی و ظریف در آسانسور
عراقچی با انتشار عکس بالا در اینستاگرام نوشت: «تبریک توافق شد، تبریک به هموطنان صبور و شریف ایران عزیز خسته نباشید به تیم هسته اى ایران نه تنها انرژى هسته اى، آرامش و آسایش هم حق مسلم ماست. http://aftabnews.ir/fa/news/308083

 






تاریخ : سه شنبه 94/4/23 | 11:48 عصر | نویسنده : مهدی پریشانی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مینی ویکی نت