mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
آوا موزيک بزرگترين رسانه دانلود آهنگ جديد و ترانه و موزيک فارسي جديد در ايران و يکي از مرجع دانلود آهنگهاي جديد ايراني
استوديو عکاسي صنعتي ، و عکاسي تبليغاتي استوديو ايده با توجه به بهره گيري از عکاسان حرفه اي صنعتي و تبليغاتي مجرب و با در اختيار داشتن مدرنترين تجهيزات عکاسي صنعتي و عکاسي تبليغاتي در کنار رتوش عکس صنعتي و عکس تبليغاتي توانسته است خود را به عنوان برند برتر در زمينه عکاسي صنعتي و عکاسي تبليغاتي کشور مطرح نمايد.
فروشگاه کايتيران اولين و تنها فروشگاه اينترنتي فروش بادبادک (کايت) و لوازم جانبي در ايران مي باشد که فعاليت گسترده خود را از سال 87 آغاز کرده است. محصولات فروشگاه در طرح ها و رنگ هاي متنوع و زيبا با قيمتي بي نظير ارائه شده تا بتواند جوابگوي سلايق مختلف مشتريان باشيم. براي سهولت انتخاب کايت و بادبادک هاي موردنظر مشتريان پکيج هايي تعبيه شده است. اين پکيج ها شامل پکيح مخصوص مشتريان حرفه اي ، پکيج اقتصادي شامل تخفيفات ويژه فروشگاه کايتيران و پکيج هاي هديه براي انتخاب هديه براي آقايان و خانم ها مي باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگيريد.
براي خريد بادبادک بصورت عمده و اطلاع از شرايط نمايندگي با ما تماس بگيريد.
جشنواره بادبادکها
اندونزي يا جمهوري اندونزي کشوري است که در آسياي جنوب شرقي و اقيانوسيه قرار دارد. اندونزي يک مجمع‌الجزاير متشکل از 17?508 جزيره و 33 استان است. اندونزي با جمعيت 238 ميليون نفر ، چهارمين کشور پرجمعيت دنيا است. نظام سياسي اين کشور جمهوري با انتخابات مجلس و رياست جمهوري مي‌باشد. پايتخت اندونزي جاکارتا است. زبان رسمي اندونزي زبان اندونزيايي و واحد پول آن روپيه است. با وجود جمعيت زياد و مناطق پرتراکم ، اندونزي جنگل‌هاي کم‌جمعيت بسيار گسترده‌اي نيز دارد که دومين سطح از تنوع زيستي را در جهان در خود جاي داده‌اند. اين کشور از نظر منابع طبيعي غني است اما با اين وجود بخش بزرگي از مردم هنوز در فقر به‌سر مي‌برند.
مدارک لازم جهت اخذ ويزاي اندونزي
1- شناسنامه ايراني و کارت ملي
2- گذرنامه با حداقل شش ماه بيشتر از تاريخ خاتمه‌ اعتبار ويزاي درخواستي به همراه کپي از صفحات يک تا پنج گذرنامه و همين‌طور صفحاتي که در آن‌ها مهر ويزا خورده است.
3: دو قطعه عکس رنگي با زمينه سفيد ، تمام رخ ، در ابعاد 6*4 که کمتر از سه‌ ماه پيش گرفته شده باشد و با ظاهر فعلي صاحب عکس همخواني داشته باشد.
4: آدرس محل سکونت و محل کار متقاضي
5: اسناد شغلي و منابع مالي متقاضي ويزا

سلام
دوست عزيز وب زيباي داريد
انشاءالله هميشه پرمحتوا و پر کاربر باشه

پاسخ

سلام و درود بر شما از اين که بازديد داشتيد و نظر لطفي که ارائه نموديد ممنونم
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ يكشنبه 95 آبان 23 نوشته شما با عنوان اندر حکايت مملکت ما و آدم هاي کوچک و کارهاي بزرگ برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب انديشه نگار و دبير سرويس آن منيره غلامي توکلي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پاسخ

سلام عليکم از عنايت شما سپاسگزارم، از خداي رحمان براي تان سلامتي و توفيق روزافزون آرزومندم
salam khobeed
پاسخ

سلام بر شما ممنونم از توجهتون